Winkel vragen

Wat heb je in de winkel?

Origineel werk is allemaal uniek gemaakt door Anna Berends van Loenen. Er is er dus maar eentje van op de hele wereld en dus in mindere mate verkrijgbaar in de winkel. Reproducties zijn er van een aantal werken wel beter beschikbaar bijvoorbeeld als art print of kaart.


Daarnaast zijn er nog andere kaarten en prints beschikbaar. Afhankelijk van de populariteit van de producten in een wisselden de samenstelling.

Wat is Werk aan de muur?

Werk aan de Muur (WADM) ken je misschien van diverse woonprogramma’s op televisie. Zij verkopen reproducties van mijn kunstwerken op formaten en materiaal die niet in de winkel van AnnaBvL beschikbaar zijn. Je kan direct vanaf mijn website bij de verschillende reproducties van mijn kunstwerken die beschikbaar zijn bij WADM. Zo maken we het een stukje makkelijker voor je.


Zij nemen echter de betaling en verzending uit handen van de reproducties die zij aanbieden. Heb je daar vragen over dan kan je beter direct contact met hen opnemen. Als je een bestelling bij ze plaatst krijg je hierover informatie in je mail.


Wil je een exclusief ontwerp van mij op materiaal van WADM dan kan dat ook maar neem dan even contact met me op.

Wat is de levertijd?

Als regel houd ik gemiddeld 3 werkdagen aan. In de meeste gevallen zal dit sneller zijn. Echter door voorraad, vakantie of overmacht kan dit in enkele gevallen langer duren maar dan houden we je uiteraard op de hoogte.


De producten die je via WADM besteld zullen de door hen gehanteerde levertijd aanhouden. Deze zie je bij bestelling

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €4,95


Bij verzendmateriaal proberen we zoveel mogelijk te recyclen, dus het kan zijn dat je verpakkingsmateriaal ontvangt dat al eerder gebruikt is. Deze is altijd van uitstekende kwaliteit maar net een beetje beter voor de wereld.


Bij het originele werk raden we je aan om het op te komen halen om de kwaliteit te bewaken. Niet alleen omdat de verzendkosten in dat geval van de divers postbezorgers torenhoog is, maar ook omdat zij soms met minder liefde omgaan met het werk dan wij zouden doen. De kans op beschadiging is dan groter. Ook het verpakkingsmateriaal voor grotere producten ligt hoger. Wil je het liever met de post ontvangen dan zullen we het zo goed mogelijk proberen in te pakken met extra (hergebruikt) verpakkingsmateriaal. De verzendkosten komen hierdoor vaak hoger te liggen in verband met het formaat en de voorzichtigheid. Deze kosten zullen aanvullend in rekening worden gebracht maar marktconform zijn en altijd in overleg. Doordat de afhandeling plaatsvind door de pakketdienst kunnen we helaas de veilige overtocht niet garanderen. Ook kunnen we dan geen nieuw werk aanbieden omdat het unieke objecten betreft. Neem dit mee in jouw overweging.

Wanneer komen er nieuwe producten?

Wil je als eerste weten welke nieuwe producten er beschikbaar zijn? Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief. Je krijgt dan meteen een gratis E-boek over troepboeken in je mail. Je kan je uiteraard op ieder moment uitschrijven. Daarnaast kan je ook Instagram in de gaten houden als je me volgt @annabvl_offical

Hoe ga je om met retouren?

Ik zou het heel vervelend vinden als je niet tevreden bent en los dit graag op. Wil je meer weten over het verzend en retour beleid? Bekijk dan de retourvoorwaarden

Ik heb een andere vraag over de winkel

Schroom dan niet om deze te stellen. Het makkelijkst is om hier het contactformulier voor te gebruiken

NEEM CONTACT MET ME OP

Dit delen:

© 2022-2024 AnnaBvL